لیف حمام چیست؟
لیف حمام چییست و انواعلیف حمام کیسه‌ای کوچک بافته شده از کاموا یا پشم می‌باشد که برای شست و شوی بدن در حمام از آن استفاده می‌شود؛همانطور که می‌دانید تمیز شدن بدن بدون استفاده از لیف یا پارچه های مخصوص میسر نیست.
لیف با توجه به نحوه‌ی استفاده دارای ابعاد متفاوتی هستند، که شامل لیف های بچه گانه و لیف های بزرگ تر که مخصوص بزرگسالان است می‌باشد.
در گذشته لیف ها را با دست می‌بافتند اما امروزه و با پیشرفت صنعت دستگاه های بافندگی ساخته شدند که می‌توانند در کوتاه ترین زمان ممکن،انواع مختلف لیف ها را در طرح ها و رنگ های متفات برای شما ببافند.
لیف ها دارای دسته بندی های مختلفی هستند که همانطور که گفته شد بیشتر بر اساس موارد استفاده دسته بندی می‌شوند؛به عنوان مثال افرادی که پوست حساسی دارند بهتر است از لیف هایی با الیاف طبیعی استفاده کنند و در مقابل افرادی که دارای پوست معمولی هستندمی‌توانند از لیف هایی با الیاف پلاستیکی نیز استفاده کنند.
برای شست و شوی بدن نوزادان معمولا نیازی به استفاده از لیف نیست اما در صورت لزوم می‌توانید از لیف های ابریشمی استفاده کنید،باید توجه داشته باشید که حتی همین لیف های ابریشمی را هم باید به آرامی مورد استفاده قرار دهید تا پوست کودک شما دچار التهاب نشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *